Expoziția-Eveniment „EU AM ȘTIUT SĂ FAC DIN VIAȚA MEA O SĂRĂTOARE”, la mai multe Flashmob prin Chișinău

Copiii capitalei au sărbătorit foarte original Ziua de naștere a poetei îndrăgite, fără ca Renata Verejanu să cunoască de intenția lor de ai face o așa surpriză…

 

Caut o ţară

 

Caut o ţară a copiilor talentaţi…

Intru în societatea amorfă până la brâu

Înspăimântată când o zi întârziată

Se frânge între un nume nou şi

propriul fiu…

Las uşa deschisă şi plec din mine deseori

De bunăvoie în inimă să intre

Nenumăratele sărbători

Pe care le-am născut doar eu cu mintea

mea. Să mi le-ntorc din nou

În sufletul cât luna şi fraged cât un ou.

 

Stol de păsări – un şir de bucurii

Le dau zborul zilnic şi nu le număr…

Să nu mă prindă o vârstă anume

Cu zorii înfloriţi pe un singur umăr.

 

Caut o ţară, şi copii talentaţi

Să prindă de aripi câte o bucurie

Să am motiv aici să mă reţin

O toamnă, o viaţă, o mie…

 

Caut o ţară cu copii cuminţi –

Să am umerii amândoi înfloriţi.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.